Moje miejsca w internecie

wtorek, 17 stycznia 2012

A w Lublinie....

Wróciłam, trochę mi zeszło żeby usiąść i napisać, bo moja Tosia znów chora :( W Lublinie było....energetycznie :) Cudnie było spotkać tych wszystkich pilotów i porozmawiać z nimi na żywo, powymieniać się wrażeniami itp. Stresowaliśmy się wszyscy, ale w sumie okazało się, że nie było czym :) Więc suma sumarum, wyjazd zaliczony, zdjęcia zrobione i co najważniejsze DALEJ JESTEM PILOTEM!!!!! :) Bardzo się cieszę, odzyskuję powoli wiarę w to, że jednak trochę szczęścia mam w życiu :) Jeszcze dwa zdjęcia jedno fotograf mi zrobiła jak mówiłam na forum, a drugie  z Kasią Kubecką pilotką z Katowic;) Nieźle na nich wyglądam to wklejam hihihi :)


3 komentarze:

Justynakotowiecka.pl pisze...

Pięknie wyglądacie! Rewelacja, usmiechy szczere :-) Powodzenia! Trzymam kciuki i przesyłam mnóstwo uścisków!

MICa pisze...

Super! Gratulacje. Na fotkach faktycznie wyglądacie pięknie. Trzymaj tak dalej!

Kazimiera pisze...

Wyglądacie wspaniale!