Moje miejsca w internecie

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Troche wspomnień :

Jak zaczęła się akcja "Chudniesz-wygrywasz" mieliśmy za zadanie zacząć powoli przyzwyczajać organizm do wysiłku fizycznego. Zaczęło się niewinnie od spacerów, jak oglądam teraz ten film Talk Fusion Studio UTC to śmiać mi się chce z siebie jaką zadyszkę łapałam na spacerze:) Najlepszy w tym wszystkim jest mój leniwy pies, który pod koniec takiego godzinnego spaceru wlókł się za mną z wyrzutem w oczach :) Potem z czasem z postępem było już lepiej, ale za to pojawiły się inne wątpliwości.....Talk Fusion Studio UTC Od zawsze boje się stawać na wagę, kiedyś nie stawałam w ogóle i było mi z tym dobrze, po co się mierzyć z faktem, że kilogramów cały czas przybywa. Prawda jest też taka, że jak nie ważyłam się i omijałam szerokim łukiem lustra to w konsekwencji nie zauważyłam jak przytyłam 35kg. Wiem, że niektórym może się to wydać co najmniej dziwne, ale taka jest prawda. Zmieniałam tylko ubrania na większe i luz przecież jest super...Teraz wchodzę na wagę raz w tygodniu, dalej z duszą na ramieniu, ale jakoś ani razu się nie rozczarowałam, zawsze jest kilogramów mniej!W vsumie w ciągu miesiąca ubyło mi 11kg! Mnóstwo centymetrów tu i ówdzie przy okazji też :) 14 cm w talii, 5,5 w biodrach i 4,5 w udzie :) Jak tak dalej pójdzie to nie będę miała w czym chodzić :) Już wyciągnęłam zapasy starych ubrań, które upchnęłam na dnie garderoby z nadzieją, że jeszcze kiedyś w nie wejdę i co taaa damm wchodzę :)

1 komentarz:

Gretchen pisze...

Filmy są najlepsze!!!! :)))