Moje miejsca w internecie

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Małe podsumowanie centymetrowe :)

Ponieważ u mnie w domu mały szpital i tylko ja jestem na chodzie nie jest zbyt optymistycznie :( Najbardziej szkoda mi Małej bo po raz n-ty jakiś dżentelmen w żłobie puścił na nią gila i ona znów ciągnie noskiem i kaszle :( Szukam pozytywów w tym całym jej chorowaniu, że może jak teraz pochoruje, to później będzie spokój, ale jakoś ciężko mi o tych pozytywach myśleć jak na nią patrzę, acha jakby było mało rośnie jej kolejny ząbek więc w ogóle fajno jest:( Ale wróćmy do tematu centymetrów, ponieważ kilogramy ostatnio wolniej spadają, a ja mam ciągle ochotę na coś słodkiego postanowiłam  skupić się na straconych centymetrach tym razem:

data                 talia       biodra       udo
02.12.2011          122 cm    123 cm    68 cm
26.01.2012           101 cm    113 cm    62 cm
Wynik                 - 21 cm    -10cm    -6cm

No nie jest źle prawda? :)I już i lepiej na duszy :)

Brak komentarzy: