Moje miejsca w internecie

czwartek, 5 czerwca 2014

Spotkanie z dziewczynami z forum listopadowego :)

2.06 po czterech latach znajomości internetowej w końcu spotkałyśmy się z dziewczynami z forum zrzeszającego mamy dzieci urodzonych w listopadzie 2010. Do tego forum dołączyłam jeszcze będąc w ciąży z Tosią i jako świeżo upieczona mama znalazłam tam mnóstwo przydatnych informacji, mogłam się poradzić, ponarzekać :) Ogólnie polecam takie zgrupowania :) Było przesympatycznie, rozmawiało nam się tak, jakbyśmy się znały 100 lat, dzieci bardzo miło spędziły czas na kulkowym placu zabaw. Nasze dzieci zostały pięknie uwiecznione na zdjęciach Sebastiana, a umieszczam je tutaj, żeby mieć pamiątkę. Mam nadzieję, że mamy Grzesia i Jasia nie mają nic przeciwko :) 

Szaleństwo kulkowe :)



Jaś i Tosia
 


Wspólne rysowanie 
 


Moja modelka
:)


 Cała trójca :)



Z przyjemnością też przedstawiam Wam mojego synka Stasia:
Spał smacznie przez większość spotkania ;)
 


Brak komentarzy: