Moje miejsca w internecie

poniedziałek, 14 października 2013

Pietruszkowy zawrót głowy

Zrobiło się jesiennie, chłodniej, chociaż ciągle jeszcze we Wrocławiu pięknie świecie słońce. Dziś będzie przepisowo:) Zakochałam się ostatnio w pietruszce i jem ją do wszystkiego, a ostatnio natrafiłam na koktajle z pietruszką i postanowiłam w takiej formie też ją wykorzystać. Trochę o samej natce pietruszki. Posiada  takie składniki jak witaminę A (beta-karoten) i C, folacynę, składniki mineralne: żelazo, jod, miedź; flawonoidy, chlorofil oraz olejki esencjonalne. Natka ułatwia trawienie, pomaga na wzdęcia i kolki, pobudza wątrobę oraz działa moczopędnie. Czyli SAMO ZDROWIE :) A teraz mój przepis na koktajl :)


 potrzebujemy: natkę pietruszki i szpinak, ja nie miałam świeżego, ale mrożony też się świetnie sprawdzi :)

a do tego: gruszkę, jabłko, banana ( wcześniej włożyłam go do zamrażarki), sok z cytryny i 2 szklanki wody, ewentualnie ksylitol lub słodzik do smaku

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera ( owoce bez gniazd nasiennych), zalewamy wodą i miksujemy aż do uzyskania gładkiej konsystencji.

i voila:) 



schrekowy-zielony koktajl gotowy :) SMACZNEGO :)

2 komentarze:

Gosia pisze...

Witaj :))
Ja tez szejkuję,dla zdrowia i urody oczywiście :)
Masz rację ,pietruszka jest boska,sieję ją na swoich grządkach i teraz nawet jeszcze jest i się nadaje !
pozdrawiam

Aska gotuje pisze...

Witaj Karolina,obejrzałam Twój filmik na youtobe i tak trafiłam tu, z czego bardzo się ciesze:) jesteś bardzo pozytywna osoba, odniosłam bardzo mile wrażenie oglądając filmiki:) spodobały mi się twoje relacje z Odchudzania,sama schudłam już 27kg i w dalszym ciągu pracuje nad sobą:)Trzymaj się,nie poddawaj!:)Pozdrawiam serdecznie Aśka