Moje miejsca w internecie

niedziela, 14 października 2012

Jak powstał mój pierwszy tatuaż ;)

Witajcie! Z zamiarem zrobienia sobie tatuażu nosiłam się od wielu lat, ale zawsze miałam takie przekonanie, że tatuaż powinien coś znaczyć dla "nosiciela", że powinien mieć jakieś przesłanie. W końcu wymyśliłam, sama sobie "poskładałam", zaniosłam na pendrive do studia i oto od tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką tatuażu na nadgarstku :) Jak było możecie zobaczyć na filmie poniżej, zapraszam:



muzyka Maroon 5 "One more night"

5 komentarzy:

Psik/Emcia pisze...

Karolina, jest śliczny <3 gratuluję odwagi :D
`Never again` nadmiaru kilogramów? :)
Pozdrawiam :*

Charlotta pisze...

Dziękuję:) Never again nadmiaru kilogramów też ;) Buziaki!

BogaczKa pisze...

Odważna z Ciebie kobieta :D

Unknown pisze...

No śliczniutki tatooo...a to obok napisu to motylek ??

Charlotta pisze...

tak motylek :)