Moje miejsca w internecie

sobota, 15 września 2012

Ciekawy pomysł na post :)

Jestem ogromną fanką innych blogerek, bardzo często czytam, podglądam, komentuję. Zauważyłam ostatnio fajny trend na posty " mój tydzień/miesiąc w obiektywie mojego telefonu" Ponieważ ja ostatnio zalatana na maksa bardzo mi to pasuje bo czasu mało, a kilka fajnych zdjęć się z zeszłego tygodnia nazbierało :)

Piękna niedziela w parku, tradycyjnie kaczki były karmione :)



Najpiękniejszy usmiech na świecie :)
 


Potem ruszyłam do Warszawy, objeździłam się komunikacją miejską i parę miejsc zobaczyłam :)


 Widok z pięknej sali konferencyjnej na 12 tym pietrze ;)




Złote Tarasy konstrukcje arcy ciekawe :)
 

 Pracowaliśmy w różnych miejscach, tutaj Adam nagrywa videomaila w Swiss Caffe



A tu praca grupowa, Marta nas z zaskoczenia sfotografowała :)

 

 Sklepy też zwiedzałam, zafascynował mnie w Almi Decor koń naturalnych rozmiarów :)




Madziul takie cuda z kwiatków tworzy, nie mogłam się oprzeć :)


Byłysmy na obiedzie w Planet Suhi, ja oczywiście ze swoim pudełkiem :) Dieta górą :)



 Widoki :)





 Przepiękny uśmiech Karoliny, pilotki "Chudniesz Wygrywasz" z Warszawy



 Jeździłam metrem, dzisiaj rano facet w pełnym umundurowaniu w kasku....ciekawe, ciekawe, nie mogłam się oprzeć :) Przypominają mi się freaki z nowojorskiego metra :)



 Dwie Karoliny w metrze :)



 Zadowolona z pobytu w Warszawie:) Wracam tam na początku października na Wielkie wydarzenie :) Ale o tym kiedy indziej :) ciao




3 komentarze:

www.oripolska.pl pisze...

Karola, właśnie sobie przypomniałam, że z myślą o Tobie nabyłam ostatnio cudne pudełko do jedzonka na wynos;-) Musimy się koniecznie zobaczyć! Cmok:*

www.oripolska.pl pisze...

To pisałam ja - Elwira;-) :D

Unknown pisze...

Pani Karolino...ależ ma Pani ciekawe życie...tak w ogóle to zastanawiam się co to takiego to TALK FUSION..chyba muszę o tym koniecznie poczytać bo jak widzę to wiąże się nim kupa dobrej zabawy :)
Pozdrawiam i zapraszam do Lublina :)