Moje miejsca w internecie

środa, 4 kwietnia 2012

Nadejszła wiekopomna chwila.....

No i byliśmy w Lublinie:) Specjalnie zwlekałam z nowym wpisem, czekałam na nowe zdjęcia z sesji :D Ale najpierw o spotkaniu. Nowe centrum imponujące, nowoczesne, przestronne, aż łza się w oku kręci, że aż tak daleko od Wrocławia i nie mogę tam ćwiczyć :( Baterie naładowane mam na maxa, spotkaliśmy się w końcu na żywo z pilotami z innych województw, komplementom, uściskom i okrzykom podziwu nie było końca! Wszyscy bez wyjątku są REWELACYJNI!!!! Pięknie uśmiechnięci, kolorowi, zadowoleni :) Sama radość, powinniśmy tak się częściej spotykać, to lepsze niż wszystkie inne motywatory :) Mieliśmy też spotkanie z Panem Konradem, w sumie to trochę za nim tęskniliśmy :) Jedyny minus w tych wyjazdach to PKP i sama podróż, po 7h w pociągu czuję się zawsze wypompowana jak pies Pluto. Acha jakby ktoś miał ochotę spotkać się z Konradem Gacą, pilotami tej i wcześniejszych edycji, zapraszam serdecznie na wykład we Wrocławiu 17tego kwietnia w Arkadach - szczegóły tutaj:KLIK. A teraz coś na co niektórzy czekali...są zdjęcia...ja tak sobie myślę, że dużo wody upłynie zanim zacznę w pełni akceptować swój wygląd i przestanę w końcu być taka samokrytyczna...hmmmm

1 komentarz:

Justynakotowiecka.pl pisze...

Brawo, brawo, brawo :D wow, a ja jakoś już mam dość i coraz częściej podjadam :(