Moje miejsca w internecie

niedziela, 29 kwietnia 2012

Inspirująco, decyzyjnie i konkursowo :)

Zacznę od tego, że zrobiła się na prawdę piękna pogoda, słonko świeci, temperatury szaleją i nadszedł najwyższy czas na to żeby wygrzebać letnie, ale takie naprawdę letnie ciuchy:) Zaznaczyć trzeba, że takie super letnie sukienki i spódniczki nigdy specjalnie mnie nie interesowały, no bo i po co jak wyglądałam w nich źle. Ale w związku z naszym wyjazdem majówkowym zaczęłam się pakować i o cudzie! Przymierzyłam dwie spódnice, takie z cyklu trzymane, żeby z łzą w oku powspominać jak się dobrze wyglądało na początku liceum i  się w nie zmieściłam!! Zdziwieniu mojemu nie było końca:) Fakt, że zacznę nosić spódniczki zainspirował mnie do następnego kroku....a mianowicie buty :) Przymierzam się do szpilek, puki co kupiłam ładne letnie koturny, bo wstyd powiedzieć ale mimo tego, że mam 30pare lat nie czuję się zbyt pewnie na obcasach:) Ale praktyka czyni mistrza i może kiedyś moja szafa z butami będzie wyglądała tak :)
Jeśli chodzi o drugą część tytułu drogie czytelniczki i czytelnicy wiosna i lato to dobry czas na podjęcie decyzji o zmianach opon ;)



Taki obrazek znalazłam i bardzo mi się podoba przesłanie, może kogoś to zainspiruje :) No i trzecia część tytułu posta. Jak wiecie jestem pilotem akcji "Chudniesz-Wygrywasz zdrowie" odchudzamy się do czerwca i zaczął się czas konkursów, czytelnicy Gazety Wrocławskiej i internauci moga za pomocą smsów wybrać najsympatyczniejszego pilota akcji :) Wklejam skan Gazety Wrocławskiej dla tych, którzy nie są z Wrocławia :

oraz link do strony internetowej:)
GAZETA WROCŁAWSKA GŁOSOWANIE NA PILOTÓW

Będzie mi niezmiernie miło jeśli zdecydujecie się oddać swój głos na mnie. :) Głosujemy wysyłając SMS-a na numer 72355 o treści Zdrowie podając po kropce numer 37 lub numer innego ulubionego pilota:) (koszt 2,46 zł z VAT). Pamiętajcie, by uzasadnić swój wybór. Dla autorów najciekawszych uzasadnień przewidziano nagrody w postaci zestawów kosmetyków i suplementów ufundowanych przez Stowarzyszenie Walki z Otyłością Fatkillers.Pozdrawiam Was wszystkich baaaardzo gorąco z majówki w Suchej :)

2 komentarze:

Justynakotowiecka.pl pisze...

Hej, Hej oczywiscie glos oddam:) Mona kilka? Szafa z butami extra, mam nadzieje ze ta z ciuchami bedzie rownie wielka niebawem:) majowo pozdrawiam:D

Charlotta pisze...

Można ile się ma ochotę :) Nad ciuchami już też pracuję :)