Moje miejsca w internecie

sobota, 1 czerwca 2013

O mnie :-) Filmowo, tradycyjnie :)

Nie wiem, czy zauważyliście, ale na górze mojego bloga są 3 zakładki: "Strona Główna", "O mnie" i "Moje Talk Fusion". Otóż dzisiaj postanowiłam zaktualizować wersję o mnie :) Nagrałam film na Youtube, bo......właściwie dlatego, że wielu znajomych i przyjaciół twierdziło, że warto by było, żebym nagrała coś ze swojej historii i pokazała to szerszej publiczności, bo może kogoś zainspiruję ;) No nie da się ukryć, że You Tube jest szerszym kanałem dystrybucji niż mój blogdżek malutki, który sobie dziubię i umówmy się nie ma 1000 000 wyświetleń dziennie ;) Stąd pomysł, ponieważ nie mam kłopotów z nagrywaniem siebie (jak wiecie ;))  siadłam i się nagrałam, efekty w zakładce i oczywiście na You Tube MÓJ FILM proszę kliknąć na nim łapkę w górę, będę wdzięczna ;) Miłego oglądania :) CIAO

2 komentarze:

BogaczKa pisze...

Brawo! Pięknie to opowiedziałaś :) Czekam na ciąg dalszy :)

Unknown pisze...

Super!!!! Życzę dalszych sukcesow kochana!!!:)