Moje miejsca w internecie

piątek, 15 czerwca 2012

Moja ekstremalna przemiana :-)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No Karolcia :) film z przemianą fantastyczny :) ja tu zaraz zapraszam koleżanki , zeby pokazac co znaczy siła woli i wody :) Dziekuje Ci za wspaniałe wystą pienie dzisiaj na Ladies Network, już dostałam dwa zapytania , kiedy znowu Karolina będzie na Video Konferencji :) jesteś SUPER BABKA.
pozdrawiam Marta Kaczmarski

BogaczKa pisze...

Przemiana niezwykła! Jak tak dalej pójdzie to niedługo na Top Model wystąpisz :-D i zakasujesz wszystkie babki :-D

Anonimowy pisze...

Czesc Charlooootka! :D świetny filmik! jestes niemożliwa!! Jesteś mistrzem!:* ~~ kometa

kometa pisze...

ha! kochana! już niebawem też będę blogować! pół dnia dzisiaj zmajaczyłam na szukaniu odpowiedniej domeny, szablonu itd.. głowa pęka! :D

Charlotta pisze...

Super!!! Już się doczekać nie mogę kometo Twoich filmów :))

Justynakotowiecka.pl pisze...

Grunt to motywacja, jak się ją znajdzie to potem karmi się ją osobami, które nas wspierają i dzielnie brną dalej z nami :D Niemniej nadchodzi taki moment, że jesteśmy sam na sam ze sobą i wtedy przed lustrem można się spełnienie uśmiechnąć i powiedzieć " odwaliłam kawał dobrej roboty" i widząc uśmiech osoby patrzącej na nas z niedowierzaniem raptem uświadamiamy sobie,że to właśnie ja!

Gratuluje! z całego serca...:)

Anonimowy pisze...

Charlotka :)
Serdecznie gratuluję i oczywiście dawaj dalej.
Ja już jestem na półmetku, dwa tygodnie wychodzenia za mną.
Mam na minusie 22kg ... 22kg szczęścia :)
Kocham Gacę i gacujących ... pozdrawiam :)